Recent Posts

Jednego pedzia mniej

poniedziałek, 26 września 2011

Pamiętam dyskusję o Glee na jakiejś stronie o serialach, ktoś tam nie mógł się nadziwić, że w USA młodzi geje mogą być prześladowani i w ogóle wątek Kurta jest przerysowany przecież to boska Hameryka. 


Oczywiście ja dobrze wiem jakim zakłamanym i pruderyjnym krajem są Stany Zjednoczone, ale też myślałam, że scenarzyści trochę przesadzają... 


Po tym jak przeczytałam to: http://muzyka.interia.pl/pop/news/dramat-14-letniego-fana-lady-gagi,1698297,50 zmieniłam zdanie. Smutne i przygnębiające, ale o wiele bardziej zszokowały mnie komentarze w polskim internecie. Może nie powinnam, ale za cytuję (pisownia oryginalna):


jestem zszokowana tym artykułem w tej ameryce to dziecinstweo sie bedzie konczyc na 5 latach !!!!przeciez to było dziecko, on powinien myslec o nauce a nie bzykaniu ..skad u takiego dziecka taka wiedza ze jest napewno gejem ...w artykuje pisze ze pare lat był nekany !!!!ludzie od 10 roku zycia wie ze jest gejem ...ja mam syna w tym wieku on mysli zabawie ..granie w piłke, basen jak normalne dziecinstwo on nawet nie jest na etapie podrywania dziewczyn aa co dopiero myslenia czy pociagaja go chłopcy ....na ludzki rozum pomyslcie.... mam nadzieje ze ten syf z ameryki do nas nie przyjdzie !!!!


 14 latek od kilku lat jest gejem!!!!!k**wa...to co on zaczal uprawiac sex w wieku 8 lat? czy wczesniej? i odrazu wiedzial ze jest gejem?
jakos sobie nie wyobrazam.....mam syna 14latka i on jest postawnym"mezczyzna" rozwinietym fizycznie ale psychicznie jeszcze "dziecko"....nie wyobrazam sobie po prostu jak mozna w wieku 14 lat znac swoja orientacje seksualna i to od kilku lat?
JEDNEGO SWIRA MNIEJ NA ZIEMI

te zboki powinni wyslac na bezludna wyspe i otoczyc drutem kolczastym 



Patrzcie, o to początek końca gatunku ludzkiego. Coraz więcej i coraz młodsi wybierająwbrew naturze homoseksualizm. Jeśli teraz czegoś ztym nie zrobimy to w przyszłości będzie już zapóźno. Nie chodzi o dyskryminowanie odmieńcówktórzy od osoby przeciwnej płci wola osobnika tejsamej. To zjawisko coraz bardziej się szerzy. Wprzyszłości jeśli liczba homoseksualistów sięzwiększy może to oznaczać spadek przyrostunaturalnego, oznaczać to będzie że więcej osóbbędzie umierać niż przychodzić na świat. Będziemyobserwować starzejące się społeczeństwo dużejczęści homoseksualne o to do czego to doprowadzi.Musimy zapobiec tej katastrofie póki nie jestjeszcze za późno. Powinniśmy zakazać promowaniatego stylu życia żeby nie przeszło to na zbytwielu ludzi i nałożyć wysokie kary na tych którzy ośmiela się złamać zakaz.



jednego pedzia mniej




pedaly to nie ludzie

14 lat i zdeklarowany pedał? Bez jaj...

Geje to podgatunek czlowieka.






Dobra, dosyć tego sado-maso. To tylko kropla w morzu bluzgów na pudlu, interii, kafeterii. Podejrzewam, że w innych serwisach jest podobnie.


Co jest nie tak z tymi ludźmi? Co jest nie tak z tym narodem, z Polakami? Skąd ta nienawiść? Skąd AŻ taka nienawiść. Podejrzewam, że większość tych komentarzy piszą zakompleksieni faceci w sweterkach, czy też jakieś NOPowskie bydło (nie mam innego słowa, wybaczcie). Tacy ludzie zdarzają się wszędzie, prawda? Jednak czy na taką skalę? Mam wrażenie, że będzie coraz gorzej póki takie oszołomy jak Terlikowski czy Cejrowski bezkarnie wylewają publicznie swoją nienawiść i nakręcają innych...

10 komentarzy:

Eliasz pisze...

W takich chwilach przychodzi mi do głowy Agnieszka Holland, która powiedziała całkiem niedawno, że nigdzie, w żadnym dotychczas miejscu na świecie, nie spotkała się z sytuacją, by komentarze na popularnych portalach były takim szambem - jak w Polsce. Jasne, złudna anonimowość, i tak dalej, ale mimo wszystko: z tym społeczeństwem jest po prostu coś grubo nie w porządku.
I nie, ja niestety nie sądzę, że to NOPowskie bydło i zakompleksieni w sweterkach. Ja się spodziewam, że to po prostu zwyczajni ludzie, którzy w ten sposób wylewają swoje frustracje - i wreszcie czują się docenieni, gdy wszyscy dokoła też przerzucają się podobnym gnojem.
Smutne.

Anonimowy pisze...

jebać ich, no kurwa jebac ich i tyle.

oczywiscie, sam się nie mogłem powstrzymac by kilku kutafonom i dziwkom napisac, że chyba ich stara się zapomniała wyskrobać

Jenny pisze...

@Sylwek staram się nie zniżać do ich poziomu.

@Eliasz wiesz ja sporo czasu bywałam na pewnym, że tak powiem forum (pardon.pl), to była zbieranina różnego rodzaju oszołomów. Okazało się, że największy homofob (to eufemizm) to grubawy zakompleksiony nieudacznik, prawdopodobnie kryptogej (na pewno miał kłopoty w relacjach z kobietami). Wydaje mi się, że większość to właśnie takie zakompleksione chłopki...

Anonimowy pisze...

ja też nie sadze, żeby to byli normalni ludzie. jeśli ktoś TAK reaguje na TAKĄ historię to jednak ma coś zjebane z deklem. pozornie może funkcjonować normalnie, ale pewno i tak byle bodziecie może wyzwolić dziwne reakcje lajk kiszenie własnych dzieci z ogórkami albo poszlachtowanie żonki.

Anonimowy pisze...

@Jenny

Y U NOOOOO disable captcha!?!?!?!?

Eliasz pisze...

@Jenny - ok, skoro tak, to tak. Wobec tego smutne, że w Polsce mamy albo a) tylu zakompleksionych chłopków, albo że b) mamy garstkę bardzo aktywnych sieciowo zakompleksionych chłopków.
Nie trzeba pardon.pl, wystarczy na Onecie zjechać pod dowolny artykuł, żeby obejrzeć sobie krainę dysfunkcji i nietłumionych opinii ukręconych z uprzedzeń i frustracji (i to też łagodnie powiedziane).

Jenny pisze...

Oczywiście normalni ludzie to nie są na pewno. Jednak nie chcę generalizować, że wszyscy komentujący to jacyś zakompleksieni faceci etc, na pewno spora część tak. Reszta to trolle, wiadomo najłatwiej napisać 'gupi pedał', bardziej mnie martwią komentarze z gatunku tych dłuższych. Z nich już można wywnioskować pewną filozofię życiową inspirowaną jak mniemam wywodami Terlików i całej reszty tej katooszołomskiej bandy.

Jenny pisze...

Wracając do sytuacji w kraju nad Wisłą... Jasnym jest, że internetowe trolle są wszędzie, ale ta nienawiść... Wydaje mi się, że słowa pani Holland są jak najbardziej prawdziwe.

Anonimowy pisze...

Zawsze, kiedy czytam taki homofobiczny hejt, po prostu robi mi się słabo.Zwłaszcza, że wypowiadają się tam osoby niemające jakiejkolwiek wiedzy na temat homoseksualizmu.
Btw, wsadzanie czternastolatka do mentalnej i seksualnej piaskownicy ( no bo skąd takie niewinne, nieskalane dziecko WIE, że jest homo, olaboga i sto diabłów) jest po prostu śmieszne.Gdyby tak było, nie mielibyśmy trzynastoletnich matek.

Anna pisze...

Śmieszą, a zarazem smucą mnie stwierdzenia iż homoseksualizm jest czyimś wyborem i można to szerzyć. Liczba homoseksualistów nie rośnie, po prostu jesteśmy już w XXI wieku i coraz więcej ludzi mówi o swojej seksualności otwarcie, a zawdzięczamy to po części też mediom, zwłaszcza młodzi ludzie. Jest jeszcze kwestia polaków (zakompleksionych chłopków) którzy gejom mówią nie, na stos z nimi, ale na lesbijki chętnie popatrzą. Tyle, że traktują je jak dwie panienki, którym potrzeba do zabawy chuja, bo wiadomo, nic tak kobiety nie zaspokoi jak rasowy, męski członek. Taaaaak, to tyle w tym temacie.

 

Opisuję lesbijskie seriale i nie tylko: