Recent Posts

Gays Girls r Back in the Town

poniedziałek, 23 stycznia 2012

Po zimowej przerwie wróciły dwa mainstreamowe seriale z wątkami kłirowymi. To znacz technicznie rzecz biorąc Glee powróciło we wtorek, a Lost Girl powróci dziś w nocy.

W 10. odcinku Santana niby trzymała się za rączki z Brittany i niby był flashback przedstawiający ich pierwsze spotkanie:
Jednak i tak znowu powielają te błędy, o których pisałam tutaj. Santi jest przesłodka, skacze wokół Britt, a B. zezuje gdzieś w próżnie. Już nawet nie mam siły rozkminiać czy to wina scenarzystów czy aktorki. Zresztą większość moich żalowych wynurzeń wylałam tutaj. Po prostu czekam na nowe odcinki z nadzieją, że ta sytuacja jakoś się rozwiąże. I może scenarzyści łaskawie rzucą nam jakiś ochłap w postaci pocałunku tej pary.


Na szczęście co do Lost Girl nie mam takich zastrzeżeń. Naprawdę jestem pod wrażeniem tego jak fajnie rozwijają wątek seksualności głównej bohaterki. To chyba pierwsza biseksualna postać w serialu, która jest faktycznie biseksualna. Ma i chłopaka i dziewczynę (;

Żeby kryptoreklamowego posta stało się zadość polecam swoje (a co)  podsumowanie połowy sezonu Lost Girl.

Brak komentarzy:

 

Opisuję lesbijskie seriale i nie tylko: